Het bestuur

Koninklijk Erkende Muziekvereniging Sint-Michaël heeft op dit moment een driekoppig bestuur dat aan het roer staat van deze bruisende vereniging.

Ons bestuur

Ronel website

Ronel Dielissen-Kleinjans

Onze voorzitster Ronel is geboren in Sittard, woont sinds 10 jaar in Gestel en is getrouwd met Joze. Gedurende 15 jaar is ze professioneel werkzaam geweest bij Heidelberg Materials als directeur Enci Cement, algemeen directeur Mebin Beton en hoofd duurzaamheid Nederland. Na de beëindiging van haar werkzaamheden wil ze zich als vrijwilliger inzetten voor Sint-Michielsgestel.

Hans Olijslagers

Onze penningmeester is Hans Olijslagers en is een geboren en getogen Gestelnaar. Na zijn studie aan de Landbouwuniversiteit is Hans gaan werken in de Varkensfokkerij-sector. Hans heeft jarenlange management-ervaring en is Technisch directeur van Topigs Norsvin. Sinds medio 2014 speelt Hans Baritonsax in het Avondorkest.

Piet Verhagen

Piet Verhagen is sinds januari 1963 lid van Muziekvereniging Sint-Michaël en is slagwerker in het Harmonieorkest. Na ruim 50 jaar lidmaatschap en voorheen ook al een bestuursfunctie te hebben verricht, is Piet een ervaren man binnen de vereniging. Naast zijn inzet voor onze vereniging zet Piet zich o.a. in voor Gestel Events met de organisatie van o.a. de intocht van de Sint, Koningsdag, Dodenherdenking, Bevrijdingsdag en nog veel meer. Een zeer actief man in Sint-Michielsgestel!

Luuk Moseman

Geboren en getogen Gestelnaar Luuk Moseman is het jongste bestuurslid van onze vereniging. Sinds jonge leeftijd speelt hij trombone. Vanaf medio 2005 lid van onze vereniging en binnen de vereniging doorgegroeid richting het harmonieorkest waar hij sinds enkele jaren de bastrombone speelt. Naast zijn inzet voor onze vereniging is Luuk o.a. actief bij scouting Petrus Donders en meer.

Vacature secretaris Harmonie Sint Michielsgestel

Secretaris

Heb je interesse om wat voor onze vereniging te betekenen en lijkt jou een bestuursfunctie wel wat? Neem dan contact op met het secretariaat.

Wij worden gesteund door

Scroll naar boven