Ensembles

Binnen onze muziekvereniging is er ook ruimte om in ensemble-vorm muziek te maken. Met deze ensembles wordt bij diverse evenementen in verschillende samenstellingen muziek gemaakt.

Zo speelt een combo van 15 tot 20 muzikanten jaarlijks tijdens de torenpraotavonden. Tijdens deze avonden worden diverse liederen en melodieën ten gehore gebracht.

Daarnaast waren in het verleden ook een saxofoonkwartet Saxpertise en andere ensembles zoals Multiple Joy (een blazerskwartet met slagwerk, voornamelijk lichte herkenbare muziek) actief binnen onze vereniging. Veel van deze ensembles zijn niet het hele jaar actief maar worden – zodra er bijvoorbeeld weer een leuk evenement op de agenda komt – weer actief.
Onze ensembles kunnen bij serieuze en minder serieuze evenementen een leuke muzikale aanvulling zijn! Informeer eens vrijblijvend naar de muzikale mogelijkheden binnen onze veelzijdige vereniging.

Ensembles harmonie Sint-Michael

Wij worden gesteund door

Bekijk enkele andere orkesten binnen onze vereniging

de kweekvijver van onze vereniging